2014年3月18日 星期二

《蘋果日報》披露資深兒童節目主持人譚玉瑛將不獲無綫續約,網民紛表婉惜。

由82年《430穿梭機》到今日《放學ICU》,由18歲開始做到半百之齡,譚玉瑛將青春全奉獻給無綫兒童節目,可惜,譚玉瑛姐姐年代快將結束。據悉無綫計劃改革兒童節目,要主持年輕化,決定踢譚玉瑛出局,一方面要她轉合約形式,由主持變成顧問,僅間中「出吓鏡」,但同時卻又遲遲不跟她洽談新約,疑採拖字訣,讓本月底約滿的譚玉瑛變成「自然流失」,譚玉瑛昨無奈說:「其實呢一日始終都會嚟。」
在無綫主持兒童節目32年的元老級人馬譚玉瑛姐姐,多年來不止一次被傳遭無綫踢出局,但最終譚玉瑛仍幸保不失繼續留低。然而,本報接獲消息指無綫近日再度向譚玉瑛開刀,要將她飛出兒童節目主持行列,本月底約滿後不再續約。

「呢日始終會嚟」

記者昨致電譚玉瑛,她承認本月底約滿無綫,並說:「上個月公司想同我轉合約,係Sandy(余詠珊)同我講,但傾過一次之後冇再傾。佢想請一啲比較年輕啲嘅主持,想我做顧問。」是否不再在兒童節目亮相?譚玉瑛說:「可能佢未諗得掂,佢話耐不耐出吓鏡,但就轉做顧問畀意見個節目點樣發展。」
譚玉瑛透露當日余詠珊強調不會減她人工,是否接受做顧問?譚玉瑛說:「要睇吓條件係點,我唔會抗拒,因為就算我自己唔再做幕前,我都想個節目有好發展,因為自己做得太耐,有感情。」
對無綫這個安排會否感到難受?譚玉瑛未有正面回應,只說:「都幾突然,突然間有種『咁呀?』嘅感覺。舊陣時係talent(藝員部)傾,但今次talent話要搵Sandy同我傾,Sandy又好忙。」但另方面有傳無綫決定不再跟譚玉瑛續約,讓本月底約滿的她「自然流失」,譚玉瑛說:「藝員都係被動嘅,我又可以點呢?其實以前都有傳過我會唔做,我諗……我都係睇吓公司決定點。」
為無綫盡心盡力多年卻落得如此下場,會否灰心、不開心?譚玉瑛無奈說:「其實呢一日始終都會嚟,重整心理,再過嘅日子可能唔同咗。我都照平常咁做番自己嘢,唔好畀一個未知道將會係點嘅事擾亂自己生活。不過我就希望可以清楚啲知道件事將會點做,咁對大家都好啲。」

沒有留言:

張貼留言